طارمی قبل از یورو به پپه چه گفت؟

طارمی قبل از یورو به پپه چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی پیش از آغاز مسابقات یورو در گفت‌وگو با پپه، مدافع تیم ملی پرتغال او را برای درخشش در این مسابقات تهییج کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که در چند فصل حضور خود در پورتو با پپه، مدافع سرشناس پرتغالی این تیم هم‌تیمی بود و حتی با او رفت و آمد خانوادگی داشته و دارد از جملاتی که به او پیش از آغاز مسابقات یورو گفته است پرده‌بردای کرد.

از آن‌جایی که گفته می‌شد پورتو و پپه دیگر هم مسیر نیستند گمانه‌زنی‌ها بر این باور بود که وی دیگر برای تیم ملی پرتغال هم بازی نخواهد کرد و در یورو 2024 حاضر نخواهد بود اما گویا در لحظات پایانی و در اندک روزهای باقی‌مانده به آغاز مسابقات یورو، نظر پپه عوض می‌شود و دوباره برای تیم‌ ملی‌اش به میدان می‌رود. 

مهدی طارمی که از دوستان صمیمی او محسوب می‌شود زمانی که متوجه می‌شود پپه می‌خواهد این تصمیم غیرمنتطره را بگیرد و برای پرتغال به میدان نرود به او تنها این جمله را می‌گوید که " به سنت کار ندارم، تو حیف هستی که با این حد از آمادگی خودت را از فوتبال بگیری و از آن دور شوی!" گویا این جمله در کنار مشورت دیگر دوستان پپه، منجر به این می‌شود که این مدافع 42 ساله در یورو 2024 حاضر شود.

9098