ادعای جالب طارمی درباره آزمون؛ بیشتر روی سوارکاری تمرکز دارد تا فوتبال!

ادعای جالب طارمی درباره آزمون؛ بیشتر روی سوارکاری تمرکز دارد تا فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی-  مهدی طارمی در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های جالبی درباره زندگی شخصی سردار آزمون داشته است.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی و سردار آزمون که در سالیان اخیر در کنار هم یکی از مخوف‌ترین زوج‌های تاریخ فوتبال ایران و آسیا را شکل داده‌اند و با وجود یکدیگر محوطه جریمه هر حریفی را به ناامنی دعوت می‌کنند حالا امیدوار هستند در سال‌های پایانی حضور خود در تیم ملی عملکرد خوب خودشان را حفظ کنند.

طارمی دوشنبه شب با حضور خود در برنامه فوتبال برتر حرفهای جالب و عجیبی را درباره سردار آزمون زد. طارمی در بخشی از مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد که " سردار آزمون تمرکزی که روی سوارکاری و اسب‌سواری می‌گذارد بر روی فوتبال نمی‌گذارد و همین باعث شده تا به یکی از ستاگان دنیای فوتبال بدل نشود!" 

طارمی به این موضوع هم اشاره کرد که " سردار آزمون یک بازیکن فوق‌العاده است که فوتبالش در سطح بالاتری نسبت به سایر بازیکنان ایران قرار دارد و به احتمال زیاد تا سال‌های سال فوتبال ایران به مانند او را نخواهد پیدا کرد!" 

آزمون که فصل گذشته در تیم رم ایتالیا توپ می‌زد ممکن است به تیم سویا بپیوندد تا ماجراجویی خودش در قاره سبز را در سرزمین ماتادورها ادامه دهد. فراموش نکنیم که او بعد از علی دایی، برترین گلزن تاریخ فوتبال ایران در رده ملی محسوب می‌شود.

9098