چهار غول اروپایی که در یک سوی مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفته‌اند (عکس)

چهار غول اروپایی که در یک سوی مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفته‌اند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی رقابت های یورو 2024 به زودی به پایان می رسد و نوبت به شروع مرحله حذفی می رسد و به این ترتیب هیجان در این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا به اوج خودش می رسد.

به گزارش فوتبالی ، تکلیف برخی از تیم های صعود کننده به مرحله حذفی رقابت های یورو 2024 مشخص شده است و به این ترتیب جایگاه آن ها در دور حذفی این رقابت ها تعیین شده است و معلوم است که در کدام سمت از نمودار دور حذفی یورو 2024 ایستاده اند.

در حال حاضر تیم ملی فرانسه، تیم ملی پرتغال، تیم ملی آلمان و تیم ملی اسپانیا در یک سو از نمودار مرحله حذفی یورو 2024 قرار گرفته اند. این قضیه به این معنا است که از میان این چهار تیم که چهار غول اروپایی هستند، تنها یک تیم می تواند به فینال راه پیدا کند و بقیه تیم ها در مراحل حذفی، اوت می شوند.

تکلیف رقیب تیم ملی آلمان هم در اولین بازی اش در مرحله حذفی مشخص شده است و ژرمن ها که میزبان رقابت های یورو 2024 هستند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها باید به مصاف تیم ملی دانمارک بروند. رقابت ها در این سمت از جدول بسیار داغ خواهد بود و باید دید که کدام غول اروپایی می تواند به موفقیت برسد.

1470