سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: نادری: تلاش بازیکنان جوان باید دیده شود / تعویض ماسه مرکز ملی در اولویت است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: نادری: تلاش بازیکنان جوان باید دیده شود / تعویض ماسه مرکز ملی در اولویت است

پایگاه خبری فوتبالی-  سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ساحلی با بخش رسانه‌ای تیم ملی گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: طی دو سال اخیر شرایط فوتبال ساحلی ایران به خوبی رقم خورده و عناوینی کسب شده که انتظارات از تیم ملی را بالا برده است. قسمتی از کار کادرفنی تیم ملی آینده نگری است. فارغ از هر موضوع دیگری چرخه‌ی جایگزینی و آموزش بازیکنان جوان باید به درستی اجرا شده و ادامه دار باشد. تعدادی بازیکن جوان در لیگ ما در حال فعالیت هستند و در باشگاه‌ها سخت تمرین و تلاش می‌کنند. این تلاش‌ها نباید نادیده گرفته شود. خدا را شکر کمیته‌ی فوتبال ساحلی شرایطی را فراهم کرده که بتوانیم این بازیکنان را به اردو دعوت کنیم تا با شرایط اردویی و خواسته‌های کادرفنی آشنا شوند و به این درک برسند که باید برای چه چیزی تلاش کرده و هدف گذاری کنند.

وی در خصوص لیگ فوتبال ساحلی ایران توضیح داد: پتانسیل ما در برگزاری لیگ فوتبال ساحلی بالاست. تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین تیم ملی و سازمان لیگ فوتبال وجود دارد که نتیجه‌ی آن، برنامه ریزی مناسب برای برگزاری لیگ برتر و اردوهای تیم ملی است. از مهرداد شفیعی – مدیر مسابقات فوتبال ساحلی سازمان لیگ تشکر می‌کنم، زیرا او کاملاً با تقویم تیم ملی هماهنگ و همسو است.

ایشان اضافه کرد: ما باید به شرایط روز فوتبال ساحلی دنیا نزدیک شویم. وقتی یکسری نتایج رقم می‌خورد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که همگی مثبت است در ادامه‌ کار سخت تر می‌شود. به شخصه انتظارم از فدراسیون فوتبال این است که بیش از پیش به فوتبال ساحلی توجه کند. هنوز سکوی قهرمانی جام جهانی فوتبال ساحلی برای ما باقی مانده و این پتانسل وجود دارد که به این هدف برسیم. با رسدیگی و توجه بیشتر فدراسیون قطعا این اتقاق برای ما در آینده رقم خواهد خورد.

او در پایان عنوان کرد: یکی از قسمت‌های مهم که در کار ما تاثیرگذار خواهد بود بحث سخت افزار است، فکر می‌کنم حدود 15 سال از عمر ماسه‌ی مرکز ملی فوتبال می گذرد و وضعیت نامناسبی دارد. نشست‌های جداگانه‌ای با رئیس مرکز ملی، رئیس و دبیرکل فدراسیون داشته‌ و اهمیت رسیدگی به وضعیت زمین ساحلی مرکز ملی را تشریح کرده‌ام، توضیح دادم که در روند نتیجه‌گیری و حتی کنترل هزینه‌های اردویی تیم ملی چه میزان تاثیرگذار است. اولویت اول فدراسیون در فوتبال ساحلی باید تعویض ماسه‌ی زمین ساحلی و اولویت بعدی آن مسقف کردن زمین ساحلی برای استفاده در فصل سرما باید باشد. امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن این اقدامات انجام شود.

۹٠۹۸