آژیر قرمز در گل‌گهر؛ با ستاره‌ها وداع کن!

آژیر قرمز در گل‌گهر؛ با ستاره‌ها وداع کن!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم عملکرد نه چندان درخشان گل‌گهر، ستاره‌های این تیم مورد توجه بقیه تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر بعد از عبور از دوران حضور امیر قلعه‌نویی و هیات همراه، نیمکتش را در ابتدای لیگ بیست و سوم به اوزونیدیس سپرد تا شاید خروجی نتایج بالاخره با هزینه‌های صورت گرفته، همخوانی داشته باشد. ولی آنچه سرمربی یونانی در سیرجان رقم زد حتی از همان نتایج نصفه و نیمه دوران قلعه‌نویی هم ضعیف‌تر بود. حالا اما در ادامه این مسیر، اخبار ناگوار دیگری هم به گوش می‌رسد.

گل‌گهر برای لیگ بعدی، نه‌تنها هنوز به گزینه‌ای برای سپردن نیمکت نرسیده است بلکه با خطر دیگری هم دست و پنجه نرم می‌کند: از دست دادن ستاره‌ها. مردان تاثیرگذار گل‌گهر دیگر علاقه‌ای به ادامه حضور در این تیم ندارند و می‌خواهند عازم تیمی شوند که جاه‌طلبی‌ های بیشتری داشته باشد. این مردان، پیشنهادهای خوبی از استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور دارند.

روبرتو تورس

هافبک اسپانیایی حتی تا پایان فصل فوتبالی هم صبر نکرد و پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی، گل‌گهر را ترک کرد. تورس کارنامه خوبی در سیرجان ثبت کرد و جزو 5 بازیکن برتر فصل لقب گرفت ولی او دیگر علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران ندارد و اگر هم بر فرض محال دوباره برگردد، قطعا پیراهن گل‌گهر را دیگر به تن نخواهد کرد.

علیرضا علیزاده

هافبک دفاعی جنگنده گل‌گهر، با پیراهن این تیم توانست نامی برای خودش در فوتبال ایران دست و پا کند. هرچند قبل از حضور در سیرجان، تک گل پیروزی نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه آزادی وارد دروازه پرسپولیس کالدرون کرده بود. علیزاده با پایان قراردادش، سیرجان را به مقصد تبریز ترک کرد و احتمالا به عنوان اولین خرید جدید تراکتور معرفی خواهد شد.

سعید سحرخیزان

هت‌تریک او در آخرین بازی لیگ بیست و یکم برای هوادار، مسیرش را به سمت سیرجان تغییر داد. او در گل‌گهر هم توانست خودش را نشان بدهد و کمیت گلزنی خوبی به جا بگذارد. او با این عملکرد، هم به تیم ملی دعوت شد و هم پیشنهاد درخشانی از السد قطر دریافت کرد که می‌تواند اوضاع خودش و گاوصندوق باشگاه را حسابی تغییر بدهد.

احمدرضا زنده‌روح

ژنرال خط میانی گل‌گهر بود و جزو معدود مردان میانی خط میانی فوتبال ایران که در هر دو فاز دفاعی و هجومی، توانمند بود. با توجه به اتفاقات رخ داده و گمانه‌زنی‌های انجام شده، بعید است او را در لیگ بیست و چهارم با پیراهن گل‌گهر ببینیم. گفته می‌شود زنده روح جزو اهداف مهم پرسپولیس است و بعید نیست فصل بعد برای قرمزهای پایتخت بازی کند.

بهنام برزای

در اواخر فصل که گل‌گهر دچار افت شدید شد و به طور کل با برد و گرفتن 3 امتیاز هر بازی وداع کرد، بهنام برزای تبدیل به آچار فرانسه تیم شده بود که حتی در پست مدافع میانی هم بازی کرد. برزای هم دیگر تمایلی به ادامه حضور در سیرجان ندارد و با انتشار یک پست در فضای مجازی، وداعش با گل‌گهر را رسمی کرد.

مهدی تیکدری

حدود 10 میلیارد تومان در همان ابتدای حضورش، گل‌گهر بابت پول رضایتنامه به تراکتور پرداخت کرد ولی تیکدری نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. او، اولین بازیکنی بود که جدایی‌اش از این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد. شایعات می‌گوید نام تیکدری در لیست هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار دارد ولی بعید است او در فصل بعد، سرخابی باشد.

7899