گزارش آماری/ همه بازیکنانی که در دو لیگ گذشته نمره 10 گرفته‌اند

گزارش آماری/ همه بازیکنانی که در دو لیگ گذشته نمره 10 گرفته‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس نمرات سایت متریکا، تنها 4 بازیکن توانسته‌اند در طول لیگهای بیست و دوم و بیست و سوم، موفق به کسب نمره کامل در یک بازی شوند.  

به گزارش فوتبالی، در لیگ بیست و سوم تنها رامین رضاییان یک بار توانست نمره 10 بگیرد اما در لیگ بیست و دوم، 3 بازیکن در یک بازی از متریکا نمره 10 گرفتند که مهدی قایدی دو بار موفق به کسب این مهم در لیگ آن سال شد و به جز او، محمد عباس زاده و رضا اسدی هر کدام یک بار، توانستند از این سایت آماری نمره کامل دریافت کنند.  

محمد عباس زاده 

او با پیراهن تراکتور، در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نهم لیگ بیست و دوم، توانست در ورزشگاه یادگار امام تبریز، 3 بار دروازه نفت را باز کند و هم چنین 6 شوت در چارچوب داشته باشد. او در پایان آن بازی، از متریکا نمره 10 گرفت. 

رضا اسدی 

بر اساس آمار این سایت، اسدی در بازی هفته هفدهم در مقابل ذوب آهن در اصفهان، موفق به ثبت هت تریک شد و 4 پاس کلیدی هم داشت تا به نمره 10 از 10 در پایان این دیدار برسد.

مهدی قایدی 

باشوی کوچک در هر دو بازی پر گل استقلال در لیگ بیست و دوم نقش به‌سزایی داشت و در هر دو بازی از متریکا نمره 10 گرفت. او در هفته بیست و ششم و در مصاف با هوادار، دو پنالتی گرفت و یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند تا هم به نمره 10 برسد و هم در برد 6 بر یک استقلال، نقش اصلی را بازی کند. در بازی هفته سی‌ام و در مصاف با تراکتور نیز هت تریک کرد و یک پاس گل به ثبت رساند تا باز هم نمره کامل بگیرد و کارگردان اصلی برد هفت بر یک استقلال باشد.  

رامین رضاییان 

تنها بازیکنی که در لیگ بیست و سوم، نمره 10 گرفته است، دفاع راست سپاهان بوده که البته به تیم ملی دعوت نشد! او در بازی مقابل شمس آذر قزوین در هفته سی‌ام، روی همه گل‌های سپاهان تاثیر مستقیم داشت. رامین 3 گل زد و یک پاس گل داد تا در برد 4 بر یک سپاهان، نمره کامل بگیرد.

7899