آمار خوبِ سرخابی‌ها؛ فقط در 5 بازی گل نزدند

آمار خوبِ سرخابی‌ها؛ فقط در 5 بازی گل نزدند

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و استقلال در لیگ بیست و سوم تنها در 5 مسابقه موفق به گلزنی برابر حریفانشان نشدند.  

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در نهایت توانست با به ثمر رساندن 45 گل بعد از سپاهان که 53 گل زده بود، صاحب عنوان دومین خط حمله برتر لیگ شود و به قهرمانی لیگ بیست و سوم دست پیدا کند. استقلال نیز در مجموع با زدن 40 گل، هم نایب قهرمان لیگ شد و هم بعد از تراکتور با 42 گل زده، چهارمین خط حمله برتر لیگ لقب گرفت. سرخابی‌های پایتخت اما تنها در 5 بازی از 30 مسابقه لیگ برتر، دست‌شان از گلزنی کوتاه ماند.  

پرسپولیس در بازی ملوان در هفته هشتم، به تساوی بدون گل رضایت داد و در مصاف با سپاهان در هفته دهم یک بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد. در  مقابل آلومینیوم در هفته شانزدهم یک بر صفر بازی را باخت و در دربی برگشت در هفته بیستم با استقلال به تساوی بدون گل رسید و در نهایت در هفته بیست و پنجم و در مقابل سپاهان هم بازی بدون گل به پایان رسید تا در نهایت در 5 دیدار موفق به باز کردن دروازه حریف نشود.  

استقلال هم در بازی با سپاهان در هفته سوم، یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در بازی‌ مقابل فولاد در هفته دوازدهم، مقابل پرسپولیس در هفته بیستم، در مصاف با تراکتور در هفته بیست و پنجم و در بازی با نساجی در هفته بیست و هشتم، نیز به تساوی بدون گل رسید تا 5 دیدار را بدون گل زده به پایان برساند.  

میانگین گل زده پرسپولیس در لیگ بیست و سوم به عدد 1.5 و استقلال به عدد 1.33 رسید.

7899