اسطوره فوتبال آلمان، یامال را با مارادونا و مسی مقایسه کرد

اسطوره فوتبال آلمان، یامال را با مارادونا و مسی مقایسه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شاید یک سال و اندی پیش کمتر کسی در فوتبال دنیا نامی از لامین یامال را شنیده بود اما حالا این بازیکن در حالی که هنوز هفده ساله هم نشده، به یک ستاره جهانی و سرشناس تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، یامال یکی از بازیکنان فیکس و کلیدی تیم ملی اسپانیا به شمار می رود که امید زیادی دارد تا با درخشش در یورو بتواند نامش را در میان ستارگان سطح اول فوتبال دنیا ثبت کند. یامال در ماه های اخیر در بارسلونا خوش درخشیده و اکثر رکوردها را شکسته و در این یورو نیز می تواند رکوردهای متفاوتی را به واسطه سن خود بشکند.

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان در حین کارشناسی بازی آلبانی و اسپانیا، جمله جالبی را در تمجید از لامین یامال گفت که بدون تردید فشار را روی این بازیکن افزایش می دهد. در حقیقت ماتیوس تصمیم گرفت که مهاجم جوان بارسلونا را با دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال مقایسه کند و گفت:" مارادونا، مسی و حالا یامال."

ماتیوس در تمجید از استپ توپ توسط یامال در بازی اسپانیا و آلبانی این جمله را گفت. البته یامال بعد از استپ خود نتوانست تصمیم موفقی بگیرد اما با این وجود  به نظر می رسد که از نظر اسطوره فوتبال المان، این مهاجم جوان می تواند پا جای پای دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بگذارد.

4125