عکس؛ دلخوری نیمار از تعویض ستاره رئال مادرید

عکس؛ دلخوری نیمار از تعویض ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار نیز مثل بسیاری از هواداران برزیل از تساوی این تیم مقابل کاستاریکا در اولین بازی در کوپا آمریکا راضی نبود.

به گزارش فوتبالی، سلسائو نتوانست هوادارانش را راضی کند و به شکل غیرمنتظره ای در مقابل کاستاریکا متوقف شد. در حقیقت خط حمله اسم و رسم دار این تیم با ستارگانی نظیر رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور نتوانست گل بزند. وینیسیوس نمایش بسیار ضعیفی داشت و نتوانست هیچ شوتی بزند و هیچ دریبل موفقی نداشت. در حقیقت وینی امید زیادی دارد تا با درخشش در کوپا آمریکا بتواند به بخت اصلی توپ طلای 2024 تبدیل شود و باید در ادامه مسابقات عملکرد بهتری از خودش ارائه بدهد.

عملکرد ضعیف وینیسیوس باعث شد تا دوریوال سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم بگیرد که در دقیقه 71، او را از زمین خارج کند و اندریک پدیده 17 ساله آینده رئال را به جای او وارد زمین کند. البته خروج وینیسیوس نیز چیزی را عوض نکرد اما به نظر می رسد که این تعویض به مذاق نیمار خوش نیامده است.

نیمار که از روی سکوها در حال تماشای بازی بود، در لحظه تعویض وینیسیوس کاملا دلخور و ناراحت به نظر می رسید و از رفتارش مشخص بود که از این تصمیم خوشش نیامده است. در هر صورت برزیلی ها امیدوارند که در بازی بعدی مقابل پاراگوئه به خودشان بیایند و نمایش بهتری داشته باشند.

4125