پیام‌های رونالدو و راموس برای وداع با کاپیتان رئال مادرید

پیام‌های رونالدو و راموس برای وداع با کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز پس از 23 سال از رئال مادرید جدا شد آن هم در حالی که در یک سال اخیر و با جدایی بنزما به کاپیتان اول این تیم تبدیل شده بود.

به گزارش فوتبالی، ناچو پس از تحقق رویایش و بالا بردن کاپ قهرمانی اروپا و لالیگا در میدان سیبلس، تصمیم گرفت که از رئال جدا شود و با قراردادی دو ساله راهی القادسیه عربستان خواهد شد تا به سیل ستارگان پرشماری اضافه شود که در سالهای اخیر راهی لیگ عربستان شده اند.

کریستیانو رونالدو ستاره سابق رئال مادرید تصمیم گرفته که اخیرا بیشتر از گذشته به این تیم در شبکه های اجتماعی توجه کند. وی در پیامی به امباپه به خاطر پیوستن به رئال مادرید خوشامد گفته بود و حالا در کامنتی به ناچو نوشته است:" تو یکی از قهرمان های تاریخ رئال مادرید هستی. به چیزی که به آن دست یافته ای، مفتخر باش ناچو."

از سویی دیگر راموس دیگر کاپیتان سابق رئال مادرید هم پیامی در حمایت از ناچو منتشر کرده است:" ناچوی عزیزم. از تیم می روی اما همیشه قسمتی از تاریخچه رئال مادرید خواهی بود. به تو تبریک می گویم چرا که روند درخشانی داشتی. باعث افتخارم است که سالها در کنارت در یک رختکن بودم و با هم موفقیت های پرشمار و لحظاتی غیرقابل تکرار را تجربه کردیم. خوشحالم که توانستی به عنوان کاپیتان، لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببری. آغوشم برای تو برادر. همیشه تو را بخشی از تیم خودم می دانم."

4125