وارث شماره کاپیتان رئال مادرید علناً مشخص شد

وارث شماره کاپیتان رئال مادرید علناً مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که پیش بینی می شد، به نظر می رسد که ادواردو کاماوینگا قرار است که وارث شماره کاپیتان رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، ناچو پس از 23 سال از رئال مادرید جدا شد و در ساعات آینده به القادسیه عربستان ملحق می شود. این بازیکن به دوران طولانی حضورش در ورزشگاه برنابئو خاتمه بخشید و با شش قهرمانی اروپا از رئال مادرید خارج شد.

ادواردو کاماوینگا یکی از بازیکنانی بود که در وداع با ناچو نوشت:" او بازیکنی است که در کل عمرش فقط برای یک باشگاه به میدان رفته است. او کاپیتان و الگوی من است. باعث افتخار است که در کنارت بازی کردم. برای خودت و خانواده ات در آینده آرزوی موفقیت را دارم. الان می توانی به من کمک کنی؟ (شکلک خنده)."که ناچو نیز در پاسخ او نوشت:" می توانم به تو کمک کنم که شماره 6 را تصاحب کنی. ممنون کامای من."

پیش از این فدریکو والورده به خواست کروس ، وارث شماره او شده بود و حالا همان طور که قبلا هم تایید شده بود، کاماوینگا قرار است که وارث شماره ناچو فرناندز در رئال مادرید شود. کاماوینگا در تیم ملی فرانسه نیز شماره 6 را به تن می کند و حالا در رئال نیز همین شماره را قرار است که بپوشد. جالب این است که کاماوینگا دو سال پیش و در زمان جدایی مارسلو نیز شماره او یعنی 12 را برداشته بود و حالا شماره یکی دیگر از کاپیتان ها و اسطوره های دیگر رئال مادرید را تصاحب خواهد کرد. 

4125