مدیران بارسلونا در انتظار تصمیم مدافع اروگوئه‌ای برای آینده‌اش

مدیران بارسلونا در انتظار تصمیم مدافع اروگوئه‌ای برای آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا منتظر است تا رونالد آرائوخو و نماینده‌های این مدافع اروگوئه‌ای هرچه سریع‌تر برای آینده تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش فوتبالی، رونالد آرائوخو در فصلی که گذشت دچار افت قابل توجهی شد. این بازیکن که در تیم ژاوی هرناندز یکی از مهره‌های اصلی بود و نقش تاثیرگذاری هم در قهرمانی این تیم در لالیگا داشت، در فصل گذشته با سرمربی تیم به مشکل خورد، چرا که در لیست مازاد او قرار داشت، اما با وجود این‌که هانسی فلیک جانشین ژاوی هرناندز شد، باید دید تصمیم رونالد آرائوخو چه خواهد بود؟

او چندی پیش در خصوص سوالی که خبرنگار در مورد آینده‌اش در بارسلونا پرسیده بود، جواب مشخصی نداد و اعلام کرد فعلا می‌خواهد روی کوپا آمریکا تمرکز کند. او نمی‌خواهد فعلا روی تیم باشگاهی خود تمرکز کند چرا که در حال حاضر موفقیت با تیم ملی اروگوئه برای او در اولویت قرار دارد.

به نقل از جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدیران بارسلونا همچنان منتظر آرائوخو و نماینده‌های او هستند. تیم مدیریتی بارسلونا تصور می‌کند که آرائوخو و اطرافیانش پیشنهادات جدیدی دارند و در انتظار هستند تا این بازیکن زودتر برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

رونالد آرائوخو پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی از بایرن مونیخ پیشنهاد دریافت کرد. چلسی و منچستریونایتد نیز به جذب این بازیکن ابراز تمایل کردند، اما بارسلونا حاضر نیست این بازیکن را به راحتی از دست بدهد و بی‌شک قیمت بالایی برای او در نظر خواهد گرفت. هرچند که باید اضافه کرد نظر هانسی فلیک نیز در آینده این بازیکن تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

1428