ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در رادار پاری سن ژرمن

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در رادار پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- کینگزلی کومن، وینگر ۲۸ ساله و فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ، به باشگاه سابق خود یعنی پاری سن ژرمن بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، کینزگلی کومن، تا کنون ۹ سال را در بایرن مونیخ و آلمان پشت سر گذاشته است. او پس از ترک پاری سن ژرمن، به یوونتوس در ایتالیا پیوست و در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۶، اولین بازی خود را برای بایرن مونیخ ثبت کرد. او در باشکوه‌ترین موفقیت این باشگاه، یعنی کسب ۶ گانه تاریخی با هانس دیتر فلیک هم نقش موثری داشت و تک‌گل برتری بایرن مونیخ را برابر باشگاه سابق خود یعنی پاری سن ژرمن به ثمر رساند.

در پی کاهش میزان حقوق پرداختی در باشگاه بایرن مونیخ، و نیز کسب درآمد از فروش بازیکنان برای خرید بازیکنان مد نظر کادر فنی، نام کینگزلی کومن، به عنوان یک کاندیدای فروش در این باشگاه مطرح شده است. قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله با بایرن مونیخ، تا سال ، ۲۰۲۷ اعتبار دارد؛ اما با توجه به دستمزد ۱۵ میلیونی او، بعید است تا پایان این تاریخ، او را در جمع باواریایی‌ها ببینیم.

با توجه به نزدیک‌شدن به جذب مایکل اولیسه، و همچنین علاقه بیش از حد کادر فنی و مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ به ژاوی سیمونز که متعلق به پاری سن ژرمن است، انتظار می‌رود باشگاه آلمانی به پیشنهادات سایر باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن کومن گوش دهد. اکنون و طبق گزارش فلوریان پلاتنبرگ، اولین علایق از سوی پاری سن ژرمن تایید شده است و کینگزلی کومن هم که بیش از ۱ دهه از کشور خود دور بوده است، مشکلی با این انتقال نخواهد داشت.

انتظار می‌رود پس از اتمام یورو، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن، توسط یک پیشنهاد ۵۰ - ۶۰ میلیون یورویی دور یک میز، گرد هم بیایند.

1428