نظر سنگربان آرسنال در مورد قهرمانی اسپانیا در یورو

نظر سنگربان آرسنال در مورد قهرمانی اسپانیا در یورو

پایگاه خبری فوتبالی- داوید رایا، سنگربان اسپانیایی آرسنال اعتقاد دارد که اسپانیایی‌ها نباید از حالا خودشان را قهرمان یورو 2024 بدانند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های یورو با حضور 24 تیم ملی از سرتاسر قاره اروپا آغاز شده و در حال حاضر دور سوم و نهایی مرحله گروهی در حال پیگیری است. تا به حال تکلیف دو گروه از شش گروه مشخص شده و تیم‌های صعودکننده نیز معلوم شدند. از گروه A، آلمان و سوییس مستقیم به دور بعدی راه یافتند و مجارستان نیز به‌عنوان تیم سوم باید تا پایان رقابت‌های گروهی منتظر بماند. در گروه دوم رقابت‌ها نیز اسپانیا و ایتالیا به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی شدند تا کرواسی و آلبانی از راهیابی به دور بعدی جا بمانند.

یکی از تیم‌های مدعی این تورنمنت، اسپانیا است. تیمی که از گروه مرگ مسابقات با 9 امتیاز کامل به مرحله حذفی صعود کرد و خط و نشانی جدی برای دیگر رقبا کشید. این تیم شب گذشته توانست با ترکیب دوم خود با یک گل از سد تیم ملی آلبانی صعود کند تا مشخص شود این تیم انگیزه‌های زیادی برای فتح جام ملت‌های اروپا دارد.

داوید رایا، سنگربان اسپانیایی تیم آرسنال در آخرین بازی اسپانیا در دور گروهی درون دروازه تیمش ایستاد و با یک نمایش قابل قبول، سومین کلین شیت لاروخا در یورو 2024 را به ارمغان آورد. او پس از پایان مسابقه گفت: «گفتن این حرف که ما مدعی قهرمانی هستیم ساده است، اما این حرف به ضرر ما است. هر تیمی که به دور حذفی می‌رسد انگیزه دارد و حتما تیم باکیفیتی است.»

1428