سوال روز؛ تراکتور، نعمتی و پورعلی‌گنجی را هم می‌خواهد؟

سوال روز؛ تراکتور، نعمتی و پورعلی‌گنجی را هم می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی – کدام یک از مدافعان پرسپولیس در لیست خرید تراکتور هستند؟

 به گزارش فوتبالی، تراکتور مذاکرات بسیار مثبتی با سه بازیکن پرسپولیسی داشته و حالا همه منتظر تصمیم قطعی محمدرضا زنوزی برای ادامه تیمداری و معرفی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در تراکتور هستند؛ سه بازیکنی که حتی برخی رسانه‌ها خبر از پیش پرداخت تی‌تی‌ها هم به آن‌ها داده‌اند.

در کنار این سه بازیکن نام دو پرسپولیسی دیگر هم به گوش می‌رسد که از تراکتور پیشنهاد دارند. علی نعمتی و مرتضی پورعلی‌گنجی دو بازیکنی هستند که گفته می‌شود تیم تبریزی این دو مدافع را برای پست دفاع مرکزی در نظر دارد که این موضوع حداقل درباره پورعلی‌گنجی صحت ندارد.

تراکتوری‌ها با توجه به حضور شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، علاقه‌ای به استخدام پورعلی‌گنجی به عنوان بازیکنی گرانقیمت ندارند؛ مخصوصاً اینکه این بازیکن با مصدومیت تکراری رباط صلیبی رو به رو شده و اساساً هیچ پیشنهادی هم به این مدافع از سمت مدیران تراکتوری داده نشده است.

البته که روایت دیگری هم درباره این ماجرا وجود دارد. اینکه تراکتور به دنبال این مدافع ملی‌پوش بوده اما پورعلی‌گنجی به پیشنهاد باشگاه تبریزی، پاسخ منفی داده است هر چند که این روایت، در برخی کانالهای هواداری پرسپولیس منتشر شده و معلوم نیست تا چه اندازه درست باشد.

اما علی نعمتی مدافعی است که پیش از پایان فصل گذشته، نامش به عنوان گزینه پرشورها مطرح شد که البته خود این بازیکن این موضوع را رد کرد. با این وجود باتوجه به اینکه تراکتور با جدایی سیدمحمد حسینی، نیازمند یک مدافع وسط است و نعمتی هم قابلیت بازی در دو پست مدافع میانی و چپ را دارد؛ گزینه‌ای است که ممکن است دوباره به سبد خرید تیم تبریزی اضافه شود.

1997