رسمی؛ کاپیتان رئال مادرید از این تیم جدا شد

رسمی؛ کاپیتان رئال مادرید از این تیم جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز کاپیتان فصل گذشته رئال مادرید رسما از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، ناچو رسما از رئال مادرید جدا شد و انتظار می رود که در ساعات آینده انتقالش به باشگاه القادسیه عربستان رسمی شود. القادسیه که به تازگی به لیگ دسته اول عربستان صعود کرده، با قراردادی دو ساله، ناچو را به خدمت می گیرد و به این بازیکن دستمزد خالص سالانه 20 میلیون یورو می پردازد یعنی حدود چهار برابر بیشتر از دستمزدش رئال مادرید.

باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که ناچو فرناندز پس از 23 سال از برنابئو جدا می شود. وی بخشی از دوران طلایی رئال مادرید بود و با شش قهرمانی اروپا به یکی از معدود بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شد که در کنار مودریچ، کروس، کارواخال و خنتو، شش بار این عنوان را کسب می کند.

ناچو در ده سالگی در سال 2001 وارد آکادمی رئال مادرید شد و کل عمر فوتبالش را در رئال مادرید سپری کرده بود اما نتوانست به یکی از معدود بازیکنان تک باشگاهی تاریخ رئال تبدیل شود. وی در 364 بازی در رئال مادرید 26 جام کسب کرده و به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در کنار مودریچ تبدیل شده است.

با جدایی ناچو، در فصل آینده لوکا مودریچ کاپیتان اول رئال مادرید خواهد بود و کارواخال، لوکاس وازکز و والورده بقیه کاپیتان ها خواهند بود.

4125