کشمکش بودجه در باشگاه مس رفسنجان؛ مدرس خیابانی: بودجه باشگاه ابلاغ شده، پورمحمدی: منتظر اعلام بودجه از سمت شرکت مس هستیم!

کشمکش بودجه در باشگاه مس رفسنجان؛ مدرس خیابانی: بودجه باشگاه ابلاغ شده، پورمحمدی: منتظر اعلام بودجه از سمت شرکت مس هستیم!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پر سر و صدای مس رفسنجان در کشمکش ادامه همکاری با محرم نویدکیا است و این مربی جوان شرط خود برای ادامه همکاری را منوط به تحقق یک بودجه مناسب و معقول دانسته است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در چند روز گذشته بارها اعلام کرده است منتظر اعلام بودجه از سوی شرکت ملی مس است، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز گذشته و در حاشیه افتتاح ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی در شهر کرمان از ابلاغ بودجه تمامی باشگاه های این شرکت از جمله مس رفسنجان توسط این شرکت در هفته های گذشته خبر داد.

 به نظر می رسد بودجه باشگاه مس رفسنجان با افزایش سی درصدی نسبت به فصل گذشته به مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان رسیده است و این مبلغ برای کل باشگاه است و نه تنها تیم فوتبال!

با این حال پورمحمدی یا اظهار بی اطلاعی می کند و یا اینکه این بودجه ابلاغی را نمی پذیرد.

 جالب اینکه بیش از ۵۰ میلیارد تومان از این بودجه که به فصل ۱۴۰۳/۰۴ اختصاص دارد هم به اصطلاح پیش خور شده است. به نظر می رسد با این شرایط ادامه همکاری نویدکیا و مس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است!

9098