ادعای جالب مسی راجع به مهارت و تکنیکش در فوتبال

ادعای جالب مسی راجع به مهارت و تکنیکش در فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی، مهارت و تکنیک فوتبالی اش را یک هدیه الهی می داند و می گوید خداوند او را انتخاب کرده تا بازیکنی خاص باشد.

به گزارش فوتبالی، وقتی لیونل مسی برای اولین بار در روزاریو پا به توپ شد، هیچ کس فکر نمی کرد با چنین قد و اندازه ای بتواند به یکی از بزرگ ترین و حتی بزرگ ترین فوتبالیست تاریخ تبدیل شود. او حالا 8 توپ طلا برنده شده و در سال 2022 نیز توانست به مهم ترین جام فوتبال، یعنی قهرمانی در جام جهانی دست پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق بارسا 44 جام برنده شده و حالا به خوان پابلو وارسکی گفت: "برای من کاملاً واضح است که چرا اینطوری متولد شدم. چون من برگزیده خدا هستم. این یک هدیه از طرف خداست. سعی کردم از آن به بهترین شکل استفاده کنم. هرکاری کردم تا بتوانم از بیشترین پتانسیلم استفاده کنم. حقیقت این است که من واقعاً برای رسیدن به این بازیکنی که امروز هستم، هیچ کاری نکردم و سبک بازی من با زمانی که یک کودک در روزاریو بودم، هیچ فرقی نکرده. مردم همیشه برای تماشای بازی من می آمدند، اما من آن را نمی فهمیدم. وقتی که بزرگ تر شدم، متوجه این موضوع شدم. وقتی که 3 یا 4 ساله بودم، هیچی راجع به جام جهانی و دیگر جام ها نمی دانستم. من عاشق توپ بودم به خاطر همین فوتبال بازی می کردم. این عادت من در کودکی بود."

4416