طارمی: با اینزاگی صحبت کردم/ سیزدهم تیر به تمرین اینتر می‌روم

طارمی: با اینزاگی صحبت کردم/ سیزدهم تیر به تمرین اینتر می‌روم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی ایران دو هفته دیگر به میلان سفر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی مهمان برنامه این هفته فوتبال برتر بود. مهاجم سابق باشگاه پورتو و مهاجم فعلی باشگاه اینتر ایتالیا در این برنامه درباره مسائل زیادی صحبت کرد. اما بخش مهمی از حرف‌های درباره نحوه انتقالش به اینتر بود.

طارمی درباره این که چطور تصمیم گرفت به اینتر برود گفت: «من همان سال گذشته هم پیشنهادات زیادی داشتم. اما با مشورت دوستان و کسانی که به من نزدیک هستند به این نتیجه رسیدم که در همان پورتو بمانم و در پایان فصل به صورت آزاد به اینتر بروم. اتفاقا من با مدیران باشگاه پورتو یک جلسه برای تمدید گذاشتم. در آن جلسه من مطلبی را گفتم اما آنها گفتند نه! همانجا تمام شد. من سه یا چهار پیشنهاد از انگلیس، دو سه تا از ایتالیا و یکی از اسپانیا داشتم. در نهایت از بین همه پیشنهادها اینتر را انتخاب کردم.»

طارمی درباره این که آیا با سرمربی اینتر صحبت کرده است یا نه گفت: «هر کسی که در اینتر بازی می‌کند باید «تاپ لول» باشد. در چنین تیمی شما باید همه تلاشت را انجام بدهی تا بهترین خودت را نشان بدهی. پذیرفتن پیشنهاد برخی تیم‌ها آسان است و اینتر جز همین تیم‌هاست. وقتی قرار است ترانسفری انجام شود نظر سرمربی مهم است. من چند دقیقه با آقای اینزاگی سرمربی اینتر صحبت کرده‌ام و متوجه شدم که ایده‌های خوبی دارد. کار کردن در این تیم و با این بازیکنان قطعا هیجان انگیز است.»

او درباره زمان سفرش به ایتالیا برای حضور در تمرین اینتر هم توضیح کوتاهی داد: «من باید روز دهم تیر در میلان باشم تا برخی کارهای اداری را انجام بدهم. تمرینات تیم هم قرار است از روز سیزدهم شروع شود. کارهای معارفه و پیراهن و عکاسی هم احتمالا یازدهم و دوازدهم انجام خواهد شد.»

1359