حذف یاران مودریچ از یورو 2024 با گل خوردن از ایتالیا در دقیقه 98

حذف یاران مودریچ از یورو 2024 با گل خوردن از ایتالیا در دقیقه 98

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی رقابت های یورو 2024، تیم ملی کرواسی و تیم ملی ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، کرواسی با این تساوی، دو امتیازی شد و به این ترتیب از رقابت های یورو 2024 حذف شد. ایتالیا هم چهار امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه B، پایین تر از تیم ملی اسپانیا به دور حذفی رقابت ها صعود کرد.

تیم ملی کرواسی در حالی از یورو 2024 حذف شد که اگر چند ثانیه دیگر می توانست بازی را نگه دارد، برنده می شد و می توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

در حقیقت در این بازی تیم ملی کرواسی در دقیقه 55 توسط لوکا مودریچ گلزنی کرد. این گلی که لوکا مودریچ به ثمر رساند، تا دقیقه 98 بازی پا بر جا بود و در نهایت متیا زاکاگنی روی پاس کالافیوری موفق شد دروازه تیم ملی کرواسی را باز کند و بازی را یک بر یک مساوی کند و به این ترتیب رویا های کرواسی را بر باد بدهد.

ایتالیا اگر مساوی می کرد، کارش به اما و اگر کشیده می شد ولی حالا با پیروزی مقابل کرواسی، راهی دور بعدی رقابت ها شده است.

تماشای گل مودریچ

1470