لاروخا حتی با تیم‌ ذخیره‌هایش هم می‌برد

لاروخا حتی با تیم‌ ذخیره‌هایش هم می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیا در دیدار مقابل آلبانی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا با جمع امتیازهای کامل راهی مرحله حذفی شود.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب تیم های اسپانیا و آلبانی از هفته پایانی مرحله گروهی یورو 2024 مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که اسپانیا خیالش از صعود به مرحله بعدی به عنوان صدرنشین راحت شده بود، اما این بازی برای آلبانی حکم مرگ و زندگی را داشت و آن ها می توانستند با کسب یک برد فراموش نشدنی، از تیم های صعود کننده به مرحله حذفی باشند.

اما در همان اوایل نیمه اول، اسپانیا موفق شد با ضربه پای چپ فران تورس به تک گل بازی دست پیدا کند. بعد از این گل، آلبانی خیلی زور حمله کردن نداشت و نیمه اول با همان تک گل تورس، با پیروزی لاروخا به پایان رسید. 

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت های خوب گلزنی داشتند، اما نتوانستند بهره ای از این فرصت ها ببرند و در نهایت شاگردان لوئیس دلا فوئنته با کسب سومین برد متوالی با 9 امتیاز راهی مرحله حذفی شدند و حالا منتظر مشخص شدن حریف خود در مرحله یک هشتم نهایی هستند. 

در گروه B اسپانیا با 9 امتیاز در صدر جدول، ایتالیا با 4 امتیاز در رده دوم و کرواسی با 2 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند و آلبانی با کسب تنها یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند. 

4416