نقل و انتقالات/ مشکل آرسنال در راه جذب ویلیامز؛ مذاکره منچستریونایتد با موراتا

نقل و انتقالات/ مشکل آرسنال در راه جذب ویلیامز؛ مذاکره منچستریونایتد با موراتا

پایگاه خبری فوتبالی –  باشگاه منچستریونایتد طی اقدامی شوکه کننده، مذاکراتی را برای جذب کردن موراتا با این مهاجم اسپانیایی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، باهم داغ ترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد.

منچستریونایتد با مدیر برنامه های آلوارو موراتا ارتباط برقرار کرده است تا برای انتقال او به اولدترافورد در این تابستان با او مذاکره کند. قرارداد موراتا با اتلتیکو مادرید، بند فسخی به ارزش 12 میلیون یورو در بر دارد‌. فنرباغچه نیز به کاپیتان اسپانیا علاقه مند است. (Sabah - Turkey)

.

بایرن مونیخ در حال بررسی این موضوع است که بند فسخ 50 میلیون پوندی برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی را فعال کند یا نه. بارسلونا علاقه ای طولانی مدت به این ستاره پرتغالی دارد اما شرایط مالی مناسبی برای جذب او ندارد در حالی که رئال مادرید در نظر دارد تا پست های دیگری از تیم خود را تقویت کند. (Daily Star)

.

نظر رئال مادرید در رابطه با جذب لنی یورو، بازیکن لیل تغییر نکرده است، در حالی که این بازیکن جوان پیشنهاد تیم های من یونایتد و رئال مادرید را رد کرده است. (MARCA - Spain)

.

بارسلونا در نظر دارد تا برای افزایش بودجه خود جهت جذب لوییز دیاز، رافینیا، وینگر برزیلی خود را به فروش برساند. (Mundo Deportivo - Spain)

.

لوییز دیاز، هافبک استون ویلا، قرار است در آزمایش های پزشکی باشگاه یوونتوس شرکت کند، در حالی که قراردادی 5 ساله آماده شده تا به امضای طرفین برسد. (IlBiancoNero - Italy)

.

آرسنال اگر بخواهد نیکو ویلیامز را به لندن بیاورد، باید او را به یکی از دو نفر اول لیست بازیکنان پردرآمد خود تبدیل کند. (Charles Watts)

2102