مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که مدیرعامل باشگاه شمس آذر -امروز خبر آمد، روز گذشته بازداشت شد- به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری تسنیم که تاییدیه اخبار چنینی را به خوبی می گیرد، امروز صبح خبر زد که شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین، اخیرا از سوی نهادهای ذیربط احضار شده است و در اختیار آن‌ها قرار دارد و در واقع بازداشت شده است. این خبرگزاری در خبری جدید، خبر داد که شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم احضار شده است

ظاهرا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، پس از بررسی موارد مختلف مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین را احضار کرده و او بعد از اتمام کار نهادهای ذی‌ربط باید در این کمیته حضور یافته و پاسخگوی موارد مطرح شده باشد. احتمالا زندی باید پس از آزادی از بازداشت به قید وثیقه، باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برود.

خبرگزاری فارس امروز درباره بازداشت زندی نوشته بود که پس از اعتراف‌های خداداد افشاریان، رئیس سابق کمیته داوران و مطرح کردن نام شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس آذر به دادسرای رفسنجان احضار شده است. البته مشخص نیست که افشاریان چه اعترافاتی کرده است.

فارس مدعی شده از آنجایی که افشاریان در دادسرای رفسنجان، زندی را هم در ماجراهای مربوط به فساد دارای نقش دانسته به همین دلیل او به دادسرای رفسنجان احضار شده و مدیرعامل شمس آذر پس از حضور در رفسنجان و تفهیم اتهام بازداشت شده است.

تیم شمس آذر دو فصل پیش با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول به لیگ برتر راه پیدا کرده بود. البته همان روزها به دلیل غیر مجاز بودن یکی از بازیکنانش مجازات شد و فصل را با 5 امتیاز منفی شروع کرد. هر چند در ادامه 3 امتیاز به این تیم برگشت. شمس آذر در نهایت فصل را با 39 امتیاز و در رده هشتم تمام کرد.

باید درباره پرونده جدید و متهمان جدید، چه زمانی اطلاع رسانی خواهد شد.