تیم فعلی اسپانیا از تیمی که قهرمان جهان شد بهتر می‌شود

تیم فعلی اسپانیا از تیمی که قهرمان جهان شد بهتر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه انریکه، مدافع اسپانیایی سابق تیم های لیورپول، نیوکاسل یونایتد و ویارئال، معتقد است که تیم ملی اسپانیا در حال حاضر ترکیب بسیار خوبی دارد و این ترکیب می تواند در آینده ای نه چندان دور تبدیل به یک تیم فوق العاده شود و از آن اسپانیایی که در سال 2010 قهرمان جهان شد، جلو بزند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 شروع بسیار خوبی داشته است به طوری که اسپانیایی ها در بازی اول خود موفق شدند با نتیجه سه بر صفر تیم ملی کرواسی را شکست بدهند و در بازی دوم خود هم با نتیجه یک بر صفر تیم ملی ایتالیا را شکست دادند.

خوزه انریکه درباره شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا گفت:" این تیم در حال حاضر یک مهاجم فوق العاده و تراز اول ندارد اما من اعتقاد دارم که این تیم اسپانیا می تواند افتخاراتی بیشتر از تیمی که بین سال های 2008 تا 2012 وجود داشت، به دست بیاورد. البته موراتا مهاجم خوبی است اما او در سطح بازیکنانی مثل فرناندو تورس و یا داوید ویا نیست. در خط هافبک اوضاع اسپانیا بهتر است. پدری شبیه به ژاوی و اینیستا است و رودری در پست خودش بهترین بازیکن دنیا است. فابیان هم یک ستاره است. این تیم وینگر هایی مثل لامین یامال و نیکو ویلیامز را دارد که در تقابل های رو در رو فوق العاده هستند."

1470