تمجید ستاره منچسترسیتی از مهاجم تحت فشار بلژیکی

تمجید ستاره منچسترسیتی از مهاجم تحت فشار بلژیکی

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره تیم ملی بلژیک و باشگاه منچسترسیتی به دفاع از روملو لوکاکو، مهاجم چلسی در برابر انتقادها پرداخت و او را بازیکنی مهم برای شیاطین سرخ دانست.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو مهاجم چلسی که فصل گذشته را به صورت قرضی در آ اس رم سپری کرد، اصلی ترین امید گلزنی بلژیک در یورو 2024 محسوب می شود، اما ستاره سابق اینتر همچنان نتوانسته گلی برای تیم ملی کشورش در این رقابت ها به ثمر برساند. البته لازم به ذکر است که لوکاکو 3 گل به ثمر رساند، اما هر 3 گل توسط VAR رد شد تا همچنان کارشناسان و رسانه ها به انتقاد کردن از لوکاکو ادامه دهند. 

اما کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی که گل دوم بلژیک را در بازی با رومانی به ثمر رساند در دفاع از عملکرد مهاجم سابق منچستریونایتد گفت: "روملو تاکنون خیلی خوب بازی کرده است. او اصلاً خودخواه نیست و می توانید ببینید که چه قدر برای پیروزی تیم تلاش می کند. در بازی مقابل رومانی مشاهده کردید که او چگونه توپ را در مقابل پای یوری تیلمانس قرار داد تا او با شوتش گل بزند. به نظرم لوکاکو تا به اینجا برای بلژیک خیلی مفید کار کرده و در کل تورنمنت خوبی را پشت سر می گذراند."

4416