جدایی غیرمنتظره مهاجم محبوب هواداران رئال مادرید

جدایی غیرمنتظره مهاجم محبوب هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو مهاجم 34 ساله تصمیم گرفته است که از رئال مادرید جدا شود.

به گزارش فوتبالی، میگل آنخل دیاز خبرنگار رادیو کادنا کوپه گزارش داده است که خوسلو ماتو تصمیم گرفته که به دوران حضورش در برنابئو خاتمه ببخشد و از رئال مادرید جدا خواهد شد.

خوسلو در فصل گذشته قرضی از اسپانیول به رئال مادرید آمد و بهترین لحظاتش مربوط به دبل مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه برنابئو بود که به کامبک رئال مادرید و پیروزی با نتیجه سه بر دو کمک کرد. این بازیکن هر چند که دقایق زیادی نداشت و تقریبا همیشه نیمکت نشین بود اما با ثبت هفده گل و رابطه خوبش با رختکن و هواداران به بازیکن محبوبی تبدیل شده بود.

رئال مادرید حاضر بود تا با پرداخت 1.5 میلیون یورو به اسپانیول، قرارداد خوسلو را به حالت قطعی در بیاورد و با این بازیکن قراردادی یک ساله ببندد اما خوسلو مخالفت کرده و تصمیم گرفته که از رئال جدا شود.

خوسلو می داند که با حضور امباپه و اندریک قرار نیست که در فصل آینده در رئال مادرید صاحب دقایق زیادی شود و به همین خاطر منطقی ترین حالت برایش این بود که به تیمی برود که در سالهای پایانی فوتبالش بتواند صاحب دقایق بیشتری شود. کادنا کوپه گزارش داده است که این بازیکن ممکن است که با قراردادی نجومی راهی لیگ عربستان شود هر چند که احتمال بازگشت به باشگاه سابقش اسپانیول هم وجود دارد که به تازگی لالیگایی شده است.

پیش از این انتقال ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید به لیگ عربستان قطعی شده و حالا به نظر می رسد که یک رئالی دیگر هم قرار است که راهی این لیگ شود.

4125