ستاره منچستریونایتد بالاخره به تمرینات تیم ملی انگلیس اضافه شد

ستاره منچستریونایتد بالاخره به تمرینات تیم ملی انگلیس اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی – لوک شاو، ستاره منچستریونایتد، با بازگشت از مصدومیت و اضافه شدن به تمرینات تیم ملی انگلیس، باعث تقویت ترکیب تیم ساوتگیت در فاز دفاعی شده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ 28 ساله منچستریونایتد، پس از مصدومیت همسترینگش که در ماه فوریه با آن مواجه شد، دیگر به میدان نرفته است. ساوتگیت با قراردادن نام لوک شاو در لیست تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو 2024، بر روی سلامتی او ریسک کرد و این ریسک تا به اینجای رقابت‌ها جواب نداده است. شاو تا به حال نتوانسته تا با دیگر هم تیمی هایش تمرین کند. 

بازگشت امروز صبح او به تمرینات تیم ملی انگلیس، به این معنی است که او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی انگلیس برای بازی های حذفی در صورت صعود این تیم، در دسترس خواهد بود. بازگشت شاو به تمرینات حالا باعث شده تا ساوتگیت تمام 26 بازیکن خود را در تمرین اخیر تیمش در اختیار داشته باشد.

سرمربی تیم ملی انگلیس امید داشت تا شاو پیش از بازی با اسلونیا و برای تقابل با دانمارک در دومین بازی مرحله گروهی، بر روی نیمکت قرار بگیرد اما همه چیز طبق برنامه او پیش نرفت و او دربهترین حالت می‌تواند در اولین بازی دور حذفی به عنوان یار تعویضی به میدان برود. انگلیس در نبود او مجبور بوده تا از کیران تریپیر راست پا در پست دفاع چپ استفاده کند.

2102