مدافع رئال مادرید در زمان خوشحالی گل باعث مصدومیت خودش شد!

مدافع رئال مادرید در زمان خوشحالی گل باعث مصدومیت خودش شد!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر به شکل دیوانه واری از گل نیکلاس فولکروگ در دقیقه 92 بازی آلمان و سوییس خوشحالی کرد و همین مسئله باعث شد که مصدوم شود!

به گزارش فوتبالی، گل فولکروگ باعث شد تا آلمان در صدر گروه جای بگیرد و در گروهش دوم نشود. رودیگر نیز نتوانست خوشحالی خود را کتمان کند و به شکلی دیوانه وار جشن گرفت. 

رودیگر به خاطر همین صحنه دچار مصدومیت شد و در پایان بازی از ناحیه پای راست به شدت احساس درد داشت.  البته مشکل او فقط خستگی نبود. یولیان ناگلسمن در این باره گفت:" تونی دچار مصدومیت عضلانی شده است. ببینیم چه می شود. امیدوارم که مشکلش جدی نباشد. خواهیم دید. شاید کمیجنجال ساز باشد."

رودیگر توانست مقابل سوییس از دریافت کارت زرد خودداری کند و بدین ترتیب برای بازی یک هشتم نهایی محروم نیست اما ممکن است که به علت مصدوم کردن خودش این بازی را از دست بدهد.

مشکل دیگر تیم ملی آلمان این است که جاناتان تاه دو کارته شده و بازی یک هشتم نهایی را از دست داده و اگر رودیگر هم به بازی نرسد، کار برای ناگلسمن سخت می شود. بدین ترتیب ممکن است که زوج اشلوتربک و آنتون در خط دفاعی آلمان در بازی بعدی قرار بگیرند. 

4125