تایید بازداشت یک مدیرعامل؛ هشتمین متهم به پرونده فساد در فوتبال مشخص شد

تایید بازداشت یک مدیرعامل؛ هشتمین متهم به پرونده فساد در فوتبال مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده و البته خبرهایی که دیروز عصر منتشر شده بود، مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری به جمع افراد بازداشتی در پرونده فساد فوتبال اضافه شده و با تصمیم نهادهای نظارتی بر این پرونده روز یکشنبه این مدیرعامل در کرمان بازداشت شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این عنوان شده بود نام ۷ نفر در پرونده فساد فوتبال در باشگاه مس رفسنجان مطرح بوده و این موضوع به اقدامات مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان در سال های گذشته محدود می شود به تازگی مدیرعامل یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری در این ارتباط در استان کرمان بازداشت شده است.

مهر گمانه زنی کرده است بر این اساس، بازداشت این چهره خبرساز در ارتباط با اعترافات یکی از متهمان پرونده صورت گرفته و احتمال تغییر نتایج بازی ها در بعضی مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر خصوصا در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را تقویت می کند! 

خبرگزاری مهر نوشته است مدیرعامل بازداشت شده در ارتباط نزدیک با یکی از متهمان این پرونده، فعالیت های غیر قانونی داشته که احتمال تاثیرگذاری در نتایج تیم مورد نظر و حتی برخی دیگر از تیم های لیگ دسته اول و لیگ برتر را قوت بخشیده است.

هرچند اعلام شده بود در پرونده مس رفسنجان مستنداتی مبنی بر وقوع تبانی و تغییر نتیجه بازی مشاهده نشد اما این بار و در موضوع برخی دیگر از باشگاه ها ظاهرا موضوع اصلی احتمال تغییر نتایج به سود بعضی تیم هاست و با بازداشت مدیرعامل تحقیقات این پرونده به شکل دقیق دنبال خواهد شد.

اضافه شدن چهره هشتم به پرونده فساد فوتبال همچنین این احتمال را تقویت می کند که نام چند باشگاه لیگ برتری و دسته اولی دیگر هم در ادامه تحقیقات به این پرونده اضافه شود. مطمئنا در ادامه پای مدیران دیگری هم به این پرونده باز خواهد شد.

باید دید مقامات قضایی چه زمانی نام این مدیرعامل بازداشت شده را فاش می کنند.

7474