اعتراف ستاره رئال مادرید به بی ثبات بودنش در فصل گذشته

اعتراف ستاره رئال مادرید به بی ثبات بودنش در فصل گذشته

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید می گوید در فصل گذشته می توانسته کارهای بیشتری برای باشگاهش انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی در فصل 2023-24 دست به کار بزرگی زد و علیرغم دست و پنجه نرم کردن با تعداد زیادی مصدومان کلیدی از جمله تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا، آن ها توانستند مقتدرانه قهرمان لالیگا شوند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با غلبه بر تیم های بایرن مونیخ، منچسترسیتی و دورتموند قهرمان شوند و برای پانزدهمین بار، این جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 

رودریگو که در حال حاضر در کمپ تیم ملی برزیل در رقابت های کوپا آمه ریکا قرار دارد به خبرنگاران گفت: "من کسی هستم که توقعات زیادی از خودش دارد. من از نظر آماری فصل خوبی در رئال مادرید داشتم، اما اعداد و ارقام می توانستند بهتر باشند. امیدوارم این آمار و ارقام را در تیم ملی برزیل بهبود بدهم."

رودریگو درباره نقشش در رئال مادرید و برزیل گفت: "خوشحالم که می توانم در تمامی پست های هجومی بازی کنم. این باعث تنوع تاکتیکی در برزیل و رئال مادردد می شود. حالم خوب است و در هرجای زمین که بازی کنم، سعی می کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم."

4416