خوشحالی اسطوره رئال مادرید از صدرنشینی آلمان در گروه A

خوشحالی اسطوره رئال مادرید از صدرنشینی آلمان در گروه A

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره تیم ملی آلمان از اینکه مانشافت توانست به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعدی صعود کند، بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته سوم مرحله گروهی یورو 2024، آلمان و سوئیس به مصاف هم رفتند و این بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود سوئیس در جریان بود تا اینکه نیکلاس فولکروگ، ستاره بروسیا دورتموند موفق شد در دقیقه 90+2 گل تساوی را به ثمر برساند تا ژرمن ها به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله بعدی شوند. 

تونی کروس که قرار است بعد از پایان مسابقات یورو 2024 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند، راجع به این بازی گفت: "خوشحالم که در پایان به گل رسیدیم و صدرنشین گروه شدیم. ثابت کردیم که تا آخرین لحظه به خودمان ایمان داریم که برای تیم بسیار مهم است. فکر نمی کنم لایق این بودیم که از سوئیس عقب بیافتیم. ما کنترل بازی را در دست داشتیم و سوئیس با اولین موقعیتی که خلق کرد به گل رسید. در کل از عملکرد تیم راضی هستم."

حالا شاگردان یولیان ناگلزمان در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم دوم گروه C دیدار کند که تا به این لحظه، هر اتفاقی ممکن است در آن گروه رخ دهد. انگلیس - اسلوونی و دانمارک - صربستان 2 دیداری هستند که در هفته پایانی گروه C برگزار می شود.

4416