پدیده تیم ملی آرژانتین مورد توجه چند تیم اروپایی

پدیده تیم ملی آرژانتین مورد توجه چند تیم اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو آلمادا هافبک آتلانتا یونایتد با انتقال ۲۰ میلیون دلاری به لیگ برتر انگلیس پیوند خورده است زیرا کریستال پالاس به او علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل تیاگو آلمادا، فوق ستاره آرژانتینی تیم آتلانتا یونایتد، با پیشنهادی ۲۰ میلیون دلاری از گروه مالکیت کریستال پالاس و لیون روبرو است. سزار لوئیس مرلو در این مورد گزارش می دهد که گروه مالکیت تیم لیگ برتری کریستال پالاس، که همزمان مالکیت دو باشگاه لیگ ۱ فرانسه یعنی لیون و بوتافوگو برزیل را نیز در اختیار دارد علاقه مند به جذب تیاگو آلمادا از آتلانتا یونایتد هستند. بازیکن تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ از آرژانتین موضوع این پیشنهاد ۲ میلیون دلاری است. آلمادا در سال ۲۰۲۲ بخشی از آلبی سلسته بود که قهرمان جام جهانی قطر شد و از آن زمان به عنوان یکی از درخشان ترین ستاره های MLS شناخته می شود.

در سال ۲۰۲۳، او در پایان فصل به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ MLS انتخاب شد و همچنین به عنوان بهترین بازیکن جوان MLS برگزیده شد و در رای گیری MVP لیگ آمریکا هم سوم شد. او قرار است به عنوان بازیکن آرژانتین در بازی های المپیک تابستانی پاریس که در ماه جولای برگزار می شود، شرکت کند. آلمادا دو سال است که به باشگاه های اروپایی پیوند خورده است و پیش از این تیم هایی مانند ناپولی و آژاکس به او علاقه داشتند. این گزارش می افزاید که مشخص نیست او در کدام یک از دو باشگاه اروپایی در این گروه فوتبال بازی خواهد کرد.

۱۰۰۹