مصدومیت شدید بازیکن مجارستان از ناحیه سر و انتقالش به بیمارستان

مصدومیت شدید بازیکن مجارستان از ناحیه سر و انتقالش به بیمارستان

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی تیم ملی اسکاتلند مقابل تیم ملی مجارستان یک اتفاق ناگوار برای یکی از بازیکنان تیم ملی مجارستان رخ داد که موجب توقف بازی برای دقایقی شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسکاتلند و تیم ملی مجارستان در بازی سوم خود در دور گروهی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم ملی مجارستان به پایان رسید.

در این بازی در دقیقه 79 بارنابس وارگا از زمین بازی بیرون آورده شد و تعویض شد. علت این قضیه آن بود که بارنابس وارگا در برخورد با دروازه بان تیم ملی مجارستان یعنی دروازه بان خودی، دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر شد. پزشکان تیم ملی مجارستان برای مداوای او درون زمین اطراف او را پوشاندند و در نهایت تصمیم گرفته شد که این بازیکن برای ادامه مداوا راهی بیمارستان شود چرا که مصدومیت از ناحیه سر او بود و این مصدومیت یک مصدومیت خطرناک بود.

این بازی چند دقیقه ای به خاطر مصدومیت شدید بارنابس وارگا متوقف شده بود و در نهایت بازی پس از انتقال این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان از سر گرفته شد.

در یورو 2020، کریستین اریکسن در طول بازی دچار حمله قلبی شدن بود و حالا در یورو 2024، بارنابس وارگا به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه سر راهی بیمارستان شد.

تماشای صحنه مصدومیت

1470