دو گزینه نهایی اینتر برای خرید یک دروازه بان جدید

دو گزینه نهایی اینتر برای خرید یک دروازه بان جدید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر به زودی دروازه بان جدید خود را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا باشگاه اینتر از مدت ها قبل تمرکز خود را بر روی پروسه جذب یک دروازه بان جدید انجام داده و چند گزینه مختلف به این باشگاه لینک شده اند و در نهایت به زودی یکی از همین بازیکنان به عنوان دروازه بان جدید اینتر راهی این تیم خواهند شد. یکی از بازیکنان جوزپ مارتینز است که انتقال او ممکن است بدون اینکه هیچ بازیکنی از اینتر در این معامله لحاظ شود، به زودی قطعی شود. دو باشگاه اینتر و جنوا بر سر قیمت این دروازه بان به مبلغ ۱۵ میلیون یورو  به توافق رسیدند و جزییات این انتقال باقی مانده است.

از سوی دیگر شایعاتی در مورد اینکه اینتر با یورگنسن گلر ۲۲ ساله ویارئال هم صحبت هایی داشته مطرح شده است. با این حال تا به امروز مارتینز نامزد شماره یک برای پست دروازه بان جدید تیم اینتر است اما امکان دارد تا چند روز آینده تحولات بیشتری در تیم اینتر در این باره رخ دهد.

اینتر برای بستن قرارداد با جوزپ مارتینز به عنوان دروازبان تیم، جلسه جدیدی را با مدیران تیم جنوا برنامه ریزی کرده است. البته هنوز بحث در مورد قراردادن این بازیکن در جریان است، در حالی توافق شخصی با خود این بازیکن قطعی است.

۱۰۰۹