معجزه مجارستان در دقیقه ۱۰۰

معجزه مجارستان در دقیقه ۱۰۰

پایگاه خبری فوتبالی - مجارستان در دیدار مقابل اسکاتلند با نتیجه یک برصفر به پیروزی رسید تا به شکل معجزه آسایی شانس صعود از گروه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، امشب از چهارچوب هفته سوم و پایانی مرحله گروهی یورو 2024، از گروه A، تیم های اسکاتلند و مجارستان ازساعت 22:30 به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که اسکاتلندی با یک امتیاز و مجارها بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار داشتند و پیروزی در این دیدار می توانست به هر دو تیم کمک کنند تا راهی مرحله بعدی شوند.

در نیمه اول، اسکاتلند مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما این مجارستان بود که موقعیت گلزنی ایجاد می کرد و اسکاتلندنتوانست حتی شوتی به سمت دروازه مجارستان بزند، اما در نیمه اول هیچ گلی رد و بدل نشد. 

در نیمه دوم این بار دو تیم برای رسیدن به گل اول تلاش زیادی کردند تا اینکه در آخرین ثانیه های بازی کوین سوبوت گلزنی کرد تا مجارستان به برد شیرین ۱-۰ برسد.

با نتایجی که امشب رخ داد، آلمان با 7 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد، سوییس با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم و تیم های مجارستان و اسکاتلند به ترتیب با ۳ و یک امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

4416