بایرن مونیخ تا روز چهارشنبه خرید جدید خود را نهایی می کند

بایرن مونیخ تا روز چهارشنبه خرید جدید خود را نهایی می کند

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ باید تا روز چهارشنبه خرید مایکل اولیسه از کریستال پالاس را نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان باشگاه بایرن مونیخ باید بند آزادسازی  53 میلیون یورویی مایکل اولیسه وینگر فرانسوی تیم کریستال پالاس را تا روز چهارشنبه فعال کند و این در حالی است که هیئت‌‌ مدیره تیم آلمانی هنوز جذب این بازیکن را تایید نکرده و روند مذاکره ادامه دارد. البته به نظر می رسد مکس ابرل و وینسنت کمپانی از جذب مایکل اولیسه مطمئن شده‌اند. با وجود اینکه وینگر فرانسوی ممکن است بخش بزرگی از اردوی پیش‌ فصل را به خاطر حضور در المپیک ۲۰۲۴ از دست دهد این دو مدیر و مربی بایرن مونیخ در مورد این انتقال اطمینان دارد.

از سوی دیگر جذب مایکل اولیسه هم احتمالا شرایطی برای جدایی برخی از وینگر های فعلی تیم ایجاد می کند. سرژ گنبری و کینگزلی کومان، هر دو گزینه‌های فروش باشگاه هستند اما هیچکدام تا کنون تمایلی به جدایی نشان ندادند و با توجه به این موضوع شرایط رقابتی سخت ممکن است در تیم ایجاد شود و شاید تغییراتی در ترکیب ایجاد کند. کومان شرایط بهتری برای ماندن در تیم از سرژ گنبری دارد و باشگاه از این مسئله آگاه است.

مایکل اولیسه فصل گذشته سال موفقی را در تیم کریستال پالاس سپری کرد و در فصل نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه تیم های زیادی از جمله چلسی قرار داشت که این انتقال در لحظه آخر کنسل شد.

۱۰۰۹