تیم تازه از راه رسیده مشتری کاپیتان پرسپولیس؛ امیری می‌ماند یا می‌رود؟

تیم تازه از راه رسیده مشتری کاپیتان پرسپولیس؛ امیری می‌ماند یا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- خبرها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس با بازیکن با تجربه خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، محرومیت رضا درویش از فعالیت‌های فوتبالی باعث شده بود تا کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس عقب بیفتد، اما حالا با پایان محرومیت درویش، هواداران این تیم باید منتظر رونمایی از بازیکنان تمدیدی و خرید‌های جدید باشند.

وحید امیری بازیکن باتجربه پرسپولیس هم مانند چند تن از بازیکنان پرسپولیس، قراردادش با این تیم به پایان رسیده است. امیری که پیش از این از تمایلش برای ماندن در پرسپولیس گفته بود، حالا به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس مذاکراتی هم با این بازیکن داشته و طبق اخباری که منتشر شده، گویا دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند.

وحید امیری درحالی با پرسپولیس به توافق رسیده که یک مشتری سفت و سخت هم دارد. خیبر خرم آباد که تازه به لیگ برتر صعود کرده، قصد دارد با جذب بازیکنان با تجربه، به حضور خود در لیگ برتر تداوم ببخشد که یکی از آن بازیکنان، وحید امیری بازیکن خرم‌آبادی پرسپولیس است.

طبق قوانین جدید، بازیکنان بالای ۳۰ سال تنها مجاز به عقد قرارداد یکساله هستند و با توجه به سن و سال امیری و توافق او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس، مدیران خیبر حداقل امسال باید قید جذب بازیکن با تجربه سرخ‌ها را بزنند. 

2636