پریسا امامی زاده: مارال ترکمان اگر همین روند را ادامه دهد بهترین بازیکن آسیا می شود

پریسا امامی زاده: مارال ترکمان اگر همین روند را ادامه دهد بهترین بازیکن آسیا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- پریسا امامی زاده سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال زنان پالایش نفت ابادان که همراه با این تیم قهرمان سوپرلیگ شد، درباره مراسم بهترین های فوتسال با فوتبالی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، مراسم بهترین های سال فوتسال ایران چند روز قبل برگزار شد. پریسا امامی زاده سرمربی تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان که خود جایزه بهترین مربی سال در بخش زنان را به دست آورد درباره این مراسم به گفت و گو پرداخت.

پریسا امامی زاده در ابتدا گفت: تشکر می کنم از برگزار کنندگان و اجرا کنندگان مراسم امسال برترین های سال فوتسال ایران و خوشحالم که در این مراسم باشگاه بزرگ پالایش و بازیکنان خوبم جزو بهترینها بودند و مزد زحماتشان را گرفتند هر چند میتوانستیم کاندیدای بیشتری داشته باشیم.

امامی زاده در خصوص صحبت های مجری مراسم هم واکنش نشان داد: تیم ما یک هفته قبل از پایان مسابقات سوپرلیگ فوتسال قهرمانی خود را مسجل کرده بود اما مجری محترم برنامه قهرمانی ما را لحظه آخری و دقیقه نودی خطاب کرد که این اتفاق به خاطر اطلاعات اشتباهی است که به مجری داده بودند رخ داد. خدارو شکر تیم ما با اقتدار در این لیگ قهرمان شد. 

وی در مورد کاندیدای فصل گفت: در بین کاندیدای بهترین بازیکن سه نماینده از باشگاه پالایش نفت آبادان بود که به حق هر ۳ نفر جزو بهترین های فوتسال بودند هرچند که اگر نفر چهارمی هم بود باید نام الهام عنافجه می بود که جایش در بین بهترین ها خالی بود. بازیکنان تیمم همگی خوب بودند و هر کدام برترین می شد لیاقتش را داشت. محدثه محمدی و نسترن مقیمی هم شانس بهترین شدن را داشتند اما این جایزه به مارال ترکمان رسید که شک نکنید اگر همین روند را ادامه دهد بهترین بازیکن آسیا هم خواهد شد. 

امامی زاده درباره انتخاب نشدن دروازه بانش هم چنین نظری داشت: برخی صحبت ها درباره مراسم و انتخاب گلر برتر شد که من هم کاملا موافق هستم. در خوب بودن فرزانه توسلی هیچ شکی نیست ولی زهرا لطف آبادی امسال سال فوق العاده ای داشت. چه در بحث فنی و چه در بحث امار و ارقام (کمترین گل خورده و کلین شیت) که در فوتسال با لیگ پویا و تیم های خوبی که داشتیم کلین شیت کردن کار بسیار سختی است و حداقل طبق امار و ارقام حق زهرا لطف ابادی بود که به عنوان بهترین دروازه بان معرفی شود. 

وی همچنین درباره سایر کاندیدا گفت: صحبت هایی هم درباره بحث کاندیدا شدن بازیکنان تیم های دیگر بود که باید در این مراسم حضور می داشتند و جز بهترین ها می بودند بود که باید واقع نگر باشیم. تیم ما در حالی قهرمان شد که بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع متعلق به ما بود و تازه یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شدیم. پس انتظار اینکه بهترین ها سهم ما باشد چیز عجیبی نیست.

پریسا امامی زاده در پایان در خصوص ادامه حضورش در پالایش نفت گفت: صحبت هایی با مسئولان پالایش نفت آبادان داشته ام. با وجود اینکه از تیم های دیگر پیشنهاد دارم اما اولویت اولم آبادان است که شهر خودم هم هست. تاریخ لیگ به تازگی عوض شده و زمان زیادی تا شروع فصل جدید باقی مانده و باید ببینیم تا آن زمان چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

۶۰۰۱