توافق 60 میلیاردی یحیی با فولاد چقدر واقعیت دارد؟

توافق 60 میلیاردی یحیی با فولاد چقدر واقعیت دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد خوزستان که تقریبا در تمام طول فصل بیست و سوم لیگ برتر خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کرد در نهایت با هدایت عبدالله ویسی در روز آخر در لیگ برتر ماندگار شد و انتظار می‌رفت فولادی‌ها در فصل آینده هم با همین مربی ادامه بدهند اما پس از جلسه ویسی با سران باشگاه فولاد، دو طرف برای جدایی و پایان کار به نتیجه مشترک رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در مدت زمان کوتاهی پس از اعلام پایان کار ویسی با فولاد مدیریت جدید باشگاه فولاد خوزستان با یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس به توافق رسید تا در فصل آینده منتظر حضور یحیی روی نیمکت این تیم خوزستانی باشیم. البته فولاد در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم هم خواستار همکاری با گل‌محمدی شده بود اما این همکاری به دلایلی میسر نشد.

گل‌محمدی که در نیم فصل لیگ گذشته از نیمکت قرمزپوشان پایتخت جدا شد پس از شنیدن شایعاتی در مورد بازگشت او به پرسپولیس یا رفتن به تبریز و هدایت تراکتور، بالاخره به فولاد آمد تا این تیم را برای فصل آینده آماده کند. جالب است که گفته می‌شد ویسی پیش از خروج از باشگاه فولاد، مهدی تارتار را برای جانشینی خودش معرفی و توصیه کرده بود که در نهایت این گونه نشد.

اما در همین مدت کمی که از این توافق می‌گذرد، شایعاتی مبنی بر پیشنهاد رقم 60 میلیاردی گل‌محمدی به باشگاه فولاد مطرح شده که البته گفته می‌شود این رقم فقط مربوط به خود یحیی گل محمدی است و شامل دستیاران و اعضای تدارکات و گروه آنالیزوری تیم نمی‌شود. این رقم اگر صحت داشته باشد یکی از گران‌ترین قراردادهای مربیان امضا شده است.

طبق قوانین جدید سازمان لیگ، قرارداد دستیاران دیگر به همراه قرارداد سرمربی تیم نیست و این نشان می‌دهد که پیشنهاد این مبلغ به باشگاه فولاد خوزستان از سوی یحیی کمی باورناپذیر به نظر می‌رسد. البته نباید فراموش کنیم که او یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران است که با پرسپولیس و ذوب آهن به قهرمانی در لیگ و جام حذفی رسیده است. همین مساله می‌تواند میزان مبلغ قرارداد او را با سایر مربیان داخلی متمایز کند که البته باید ببینیم واکنش هوشنگ نصیرزاده مدیریت جدید باشگاه فولاد به این مساله چیست. ضمن این که در صورت صحت این شایعه و پیشنهاد مبلغ 60 میلیارد تومانی یحیی به فولاد باید دید این پیشنهاد برای یک فصل است یا بیش از یک فصل.

1229