بازار داغ شایعات در جاده تهران – اصفهان؛ این قسمت: صادقی در ازای احمدزاده

بازار داغ شایعات در جاده تهران – اصفهان؛ این قسمت: صادقی در ازای احمدزاده

پایگاه خبری فوتبالی- در بازار شایعات نقل و انتقالاتی، بازیکنان زیادی در مسیر تهران و اصفهان، در حال تردد هستند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، از 4 روز دیگر به صورت رسمی شروع می‌شود، از روزهای گذشته فعالیت تیمهای لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات کلید خورده و آنها در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرشان برای فصل آینده هستند.

این وسط، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان هم جزو تیمهای فعال در بازار محسوب می‌شوند که گویا نظر خاصی روی بازیکنان یکدیگر دارند.

داستان از اظهار نظر عجیب مدیرعامل باشگاه سپاهان شروع شد که درباره علاقه‌اش به بازی مهدی ترابی صحبت کرد تا این شایعه شکل بگیرد که ممکن است وینگر خلاق پرسپولیس، مسافر اصفهان شود.

قسمت دوم این ماجرا مربوط به رامین رضاییان بود که گفته شد قصد دارد سپاهان را به مقصد پرسپولیس ترک کند.

بعد هم نوبت شایعه معاوضه احتمالی علیرضا بیرانوند با پیام نیازمند رسید.

حالا و در شرایطی که هیچکدام از این شایعات نقل و انتقالاتی، تبدیل به حقیقت نشده، از یکی دو شایعه دیگر رونمایی شده که بر اساس آن، قرار است فرشاد احمدزاده، ونگر سپاهان که در گذشته سابقه بازی برای پرسپولیس را داشته، دوباره امسال در تهران زندگی کند.

در ازای پرسپولیسی شدن احتمالی احمدزاده، صحبت از رفتن سعید صادقی به سپاهان است. بازیکنی که با حضور اوستون اورونوف در پرسپولیس، شانسی برای بازی در ترکیب اصلی تیمش پیدا نکرد و حالا گفته شده که سپاهان قصد دارد این بازیکن را به اصفهان ببرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که جدیدترین قسمت از شایعات نقل و انتقالاتی درباره دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس، رنگ واقعیت را خواهد دید یا نه.

2636