بلاتکلیفی ستاره گرجستانی پرسپولیس؛ جدایی یا تمدید قرارداد؟

بلاتکلیفی ستاره گرجستانی پرسپولیس؛ جدایی یا تمدید قرارداد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع خارجی پرسپولیس منتظر اقدام مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد است.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس که این روزها با تیم ملی کشورش در مسابقات یورو حضور دارد، روز گذشته برای دقایقی جلوی چک به میدان رفت تا بازی در یورو را هم تجربه کرده باشد.

گولسیانی که به واسطه به ثمر رساندن گل قهرمانی تیمش در لیگ برتر از محبوبیت بسیار زیادی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است، یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و وضعیتش برای فصل جدید هنوز مشخص نیست.

درحالی که حدودا 23 روز از پایان لیگ برتر گذشته و بسیاری از تیمها درحال مذاکره با بازیکنان مورد نظرشان برای تمدید یا عقد قرارداد هستند اما مدافع گرجستانی پرسپولیس در مصاحبه جدید خود گفته که هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با او گرفته نشده است.

صحبتهای گولسیانی را بخوانید:" از باشگاه پرسپولیس هیچکس برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفته است. آن‌ها حتی  برای خداحافظی هم با من تماس نگرفته‌اند. بعد از یورو ۲۰۲۴ کمی استراحت خواهم کرد و بعد از آن همه پیشنهاداتم را تجزیه و تحلیل می‌کنم و در مورد آینده‌ام صحبت خواهم کرد."

گولسیانی که فصل گذشته هم تمدید قراردادش با پرسپولیس تبدیل به یک داستان پیچیده شد، به خاطر اینکه قرارداد ارزی با تیمش دارد، جزو بازیکنانی است که تمدید قرارداد او کار راحتی محسوب نمی‌شود و باید دید از یکطرف نظر سرمربی جدید پرسپولیس درباره این بازیکن چیست و از طرف دیگر، خود این بازیکن علاقه‌ای به ادامه همکاری با تیمش دارد یا نه.

2636