ستاره پی‌اس‌جی در ادامه یورو نیمکت‌نشین می‌شود؟

ستاره پی‌اس‌جی در ادامه یورو نیمکت‌نشین می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در دو بازی اول یورو، عملکرد جالبی نداشته و تغییرات در این تیم اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، فرانسه در اولین بازی خود با گل به خودی اتریش و به سختی به پیروزی رسید و در دومین بازی مقابل هلند به تساوی بدون گل دست یافت. آنها برای صدرنشینی گروه باید در هفته پایانی مقابل لهستان پیروز شوند. لهستان از مسابقات حذف شده است اما به دنبال پایان آبرومندانه در مسابقات است و برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شود. فرانسه در صورت شکست، ممکن است که صعود خود را در خطر ببیند چرا که اتریش در صورت غلبه بر هلند می تواند صدرنشین گروه شود.

یکی از بازیکنانی که ممکن است جایگاهش را در ترکیب از دست بدهد، عثمان دمبله است. در حقیقت وینگر پی اس جی در دو بازی اول نتوانست نمایش خوبی از خود ارائه بدهد و شاید در بازی مقابل لهستان نیمکت نشین شود. این بازی برای فرانسه خیلی کلیدی است و نیمکت نشینی دمبله شاید به معنی این باشد که دشان،  اعتمادش را به مهاجم پی اس جی از دست داده است. دمبله سال گذشته از بارسلونا راهی پی اس جی شد که در تیم فرانسوی نیز عملکرد پرفراز و نشیبی داشت و نتوانست مطمئن ظاهر شود.

4125