تیم‌های رقابت‌های باشگاهی سطح دو آسیا مشخص شدند (عکس)

تیم‌های رقابت‌های باشگاهی سطح دو آسیا مشخص شدند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سطح دو لیگ قهرمانان آسیا با حضور حداقل یک نماینده از فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رقابتهای باشگاهی سطح دوم آسیا که یک رده پایین‌تر از لیگ نخبگان قرار دارد، تا این لحظه فقط یک نماینده از ایران دارد و تراکتور قرار است در این مسابقات حاضر شود. البته که اگر سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا شکست بخورد، این تیم، دیگر نماینده ایران در سطح دو رقابتهای باشگاهی آسیا خواهد بود.

در این تورنمنت، لیگهای سطح اول آسیا هر کدام فقط یک نماینده دارند تا فرصت بیشتری به نمایندگان لیگهای درجه دوم برای حضور در بازی‌های آسیایی برسد. مسابقاتی که در هشت گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد که چهار گروه متعلق به غرب آسیا و چهار گروه دیگر متعلق به شرق آسیاست و تیم‌های شرق و غرب تا مسابقه فینال به هم برخورد نخواهند کرد.

تا به این لحظه تیم‌های التعاون عربستان، الوکره قطر، تراکتور ایران، الشارجه امارات، نسف قارشی ازبکستان، قهرمان لیگ برتر عراق (هنوز مشخص نشده)، الحسین اردن، استقلال تاجیکستان، موهان باگان هند و الخالدیه بحرین از غرب آسیا و تیم‌های سانفریس هیروشیما ژاپن، چونبوک موتورز کره‌جنوبی، شیجیانگ چین، پورت اف‌سی تایلند، سیدنی استرالیا، سلانگور مالزی، لی من هنگ‌کنگ، لاین سیتی سیلورز سنگاپور و قهرمانان ویتنام و فیلیپین (هنوز مشخص نشده‌اند) از شرق آسیا حضور خود در مسابقات را قطعی کرده‌اند.

در غرب آسیا تیم‌های روشن تاجیکستان، بنگال شرقی هند، الاهلی بحرین، الکویت کویت، آلتین عصر ترکمنستان و نماینده اردن که هنوز مشخص نشده، تیم‌های راه یافته به پلی‌آف هستند و البته بازندگان بازی‌های پلی آف لیگ نخبگان هم به این مسابقات اضافه خواهند شد.

1997