اتلتیکو مادرید در پی خرید مدافع تیم ملی اسلواکی

اتلتیکو مادرید در پی خرید مدافع تیم ملی اسلواکی

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید برای تقویت خط دفاعی خود می‌خواهد برای جذب دیوید هنکو، مدافع اسلواکیایی باشگاه فاینورد هلند اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این تابستان تغییر و تحولات زیادی را در خط دفاعی خواهد داشت. با خروج احتمالی بازیکنانی نظیر ماریو هرموسو و اکسل ویتسل، مدیران این باشگاه در پی خرید یک یا چند مدافع باکیفیت و سطح جهانی هستند تا جای خالی این بازیکنان پر شود. آن‌ها گزینه‌های زیادی را زیر نظر دارند، اما به علت محدودیت‌های مالی، آن‌ها بایستی سراغ گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تر بروند.

دیوید هنکو، مدافع باشگاه فاینورد هلند و تیم ملی اسلواکی، یکی از گزینه‌های اصلی روخی بلانکو برای تقویت خط دفاعی است. به گزارش متئو مورتو، خبرنگار ایتالیایی سرشناس دنیای فوتبال، علاقه اتلتیکو مادرید به دیوید هنکو واقعی است. او یکی از گزینه‌های مورد علاقه مدیران باشگاه است، اما قیمت بالایی دارد.

سران باشگاه اسپانیایی به صورت شفاهی پیشنهاد خودشان را ارائه کردند، اما هنوز اختلاف زیادی با مبلغ درخواستی فاینورد وجود دارد. مدیران اتلتیکو مادرید پیشنهادی 20 میلیون یورویی ارائه کردند، اما فاینورد انتظار دارد هنکو را با مبلغی نزدیک به 35 میلیون یورو به فروش برساند. هرچند دیوید هنکو هم در حال حاضر نمی‌خواهد به پیشنهادات توجه کند، چرا که به همراه تیم ملی اسلواکی در بحبوحه رقابت‌های یورو 2024 حضور دارد.

گفته می‌شود که کادر فنی جدید فاینورد به این بازیکن علاقه دارند و سعی می‌کنند تا او را حداقل یک فصل دیگر در تیم خود نگه دارند. اگر مذاکرات برای خرید هنکو به نتیجه نرسد، اتلتیکو مادرید به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود.

1428