کنایه عجیب تیلور به یزدانی؛ او بعد از مدت‌ها خندید که دلیلش رفتن من از کشتی بود!

کنایه عجیب تیلور به یزدانی؛ او بعد از مدت‌ها خندید که دلیلش رفتن من از کشتی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید تیلور با بیان این که حسن یزدانی از تجربه و اعتماد به نفس بیش‌تری نسبت به آرون بروکس برخوردار است، گفت: یزدانی پس از رفتن من از کشتی بعد از مدت‌ها با خنده بر روی تشک مبارزه حاضر شد!

به گزارش فوتبالی، دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک که ۶ مرتبه با حسن یزدانی طی سال‌های گذشته تقابل داشت و ۵ مرتبه از جمله در رقابت‌های فینال مسابقات جهانی و المپیک به پیروزی رسید، چندی پیش در رقابت انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، ناباورانه ۲ مرتبه مقابل آرون بروکس، قهرمان زیر ۳ سال جهان تن به شکست داد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد. تیلور با حذف از المپیک پاریس، از میادین کشتی خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.

تیلور درباره رقابت میان حسن یزدانی و آرون بروکس در المپیک پاریس، گفت: یزدانی سال‌هاست که در عرصه‌های مختلف و رقابت‌های مهم حضور داشته و قطعا از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به  بروکس برخوردار است. این ۲ کشتی‌گیر باید برای تقابل با یکدیگر در المپیک آماده باشند. به نظر من یزدانی و بروکس با سایر کشتی‌گیران وزن ۸۶ کیلوگرم متفاوت هستند.

وی افزود: به هر حال صحبت از المپیک است و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد بنابراین باید برای هر کشتی‌ در بهترین وضعیت خودتان باشید.

دارنده ۴ مدال طلای جها ن و المپیک افزود: هر ۲ کشتی‌گیر شباهت‌های زیادی به هم دارند اما بروکس کم‌تر شناخته شده است و هر ۲ بر روی تشک جنب و جوش زیادی دارند.

تیلور با کنایه به حسن یزدانی، خاطرنشان کرد: از نظر من یزدانی در آخرین تورنمنتی که کشتی گرفت بعد از مدت‌ها با خنده دیده شد که به‌خاطر رفتن من ازاین وزن بود!

وی در پایان گفت: یزدانی جزو کشتی‌گیران خیلی خوب است و با شایستگی به المپیک رسید.

7474