چالش مهم صندلی سرمربیگری تراکتور؛ شاید مربی ایرانی!

چالش مهم صندلی سرمربیگری تراکتور؛ شاید مربی ایرانی!

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال اینکه یک سرمربی ایرانی هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد، وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی پاکو خمز گفته می‌شد یک سرمربی خارجی هدایت تی‌تی‌ها را بر عهده خواهد گرفت که باتوجه به کمبود زمان در آن مقطع این اتفاق نیفتاد و حمید مطهری که با لفظ “دستیار اول” معرفی شده بود، تا پایان فصل به عنوان نفر اول کادرفنی به کارش در تبریز ادامه داد.

اما باتوجه به اظهار نظر مدیرعامل سابق تراکتور که گفته بود مزیت سرمربی خارجی این است که ذهنیتی برای وی در جمع فوتبال‌دوستان وجود ندارد و این موضوع باعث دشوار نشدن کار وی در زمان انتخاب می‌شود و در حالی که اکثر گمانه‌زنی‌ها حاکی از انتخاب سرمربی خارجی برای پرشورها در فصل جدید بود، شنیده می‌شود گزینه داخلی هم علاقه‌مندان خود را بین تصمیم‌گیران این تیم پیدا کرده است.

تراکتور در فصول اخیر با سرمربیان خارجی از جمله زوونیمیر سولدو، ارطغرول ساغلام، قربان بردیف و پاکو خمز کار کرده و طرفداران سرمربی ایرانی معتقدند زمانی که برای شناخت سرمربی جدید خارجی از لیگ ایران و بازیکنان ایرانی نیاز است، باز هم باعث خواهد شد که تی‌تی‌ها برهه‌ای از فصل را از دست بدهند.

گفته می‌شود شرایط سرمربیان ایرانی هم بررسی خواهد شد و با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی گزینه قبلی تراکتوری ها به فولاد پیوست، چند سرمربی لیگ برتری که فصل گذشته هم هدایت یک تیم را بر عهده داشتند و به معنای دیگر بدون تیم نبودند، از جمله نفراتی هستند که تراکتور به آن‌ها هم فکر می‌کند.

البته بحث انتخاب سرمربی خارجی به کلی بسته نشده ولی اینکه تراکتور بخواهد یک سرمربی ایرانی برای فصل جدید انتخاب کند، موضوع دور از تصوری نیست و ممکن است یک سرمربی ایرانی بعد از مدت‌ها فصل را با نشستن روی نیمکت داغ و لرزان تیم محبوب تبریزی آغاز کند.

1997