مغضوب یحیی در تراکتور هم ستاره نبود

مغضوب یحیی در تراکتور هم ستاره نبود

پایگاه خبری فوتبالی - سیامک نعمتی فصلی پرفراز و نشیب و شاید ناموفق را در تراکتور به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، شاید اگر بازی تشریفاتی پایان لیگ تراکتور با صنعت نفت سقوط کرده نبود تا سیامک نعمتی دبل کند، فصل از لحاظ آماری هم برای بازیکن سابق پرسپولیس در تبریز چنگی به دل نمی‌زد؛ بازیکنی که با هزار امید و آرزو راهی تراکتور شد اما او ستاره‌ای نشد که زنوزی و تی‌تی‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

نعمتی که در کنار شجاع خلیل‌زاده تنها بازیکنانی بودند که با عکس یادگاری در کنار مالک تراکتور معارفه شدند، فصلی پرنوسان را در تبریز داشت. این بازیکن ابتدا توسط پاکو خمز در پست های هجومی وینگر راست و هافبک وسط به بازی گرفته می‌شد اما عملکرد وی چیزی نبود که سرمربی اسپانیایی انتظار داشت.

خمز پس از اینکه توسط دستیاراتش متوجه شد که نعمتی در پرسپولیس در پست دفاع راست هم بازی کرده، باوجود داشتن دو بازیکن آماده در این پست، بازیکن گرانقیمت تیمش را به این پست هم برد ولی حضور سیامک در این پست هم کاملاً معمولی بود تا خمز باز هم از این تصمیم خود برگردد.

سیامک البته در طول فصل جزو بازیکنان پرانتقاد توسط هواداران تراکتور هم بود. بازیکنی که جدا از مسائل فنی، ابتدا پس از باخت به استقلال در آزادی و متعاقب آن انتشار استوری در دبی مورد هجمه قرار گرفت و در پایان فصل هم با انتشار یک استوری با قلب قرمز به نظر قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

در نهایت باید گفت بازیکنی که با غضب یحیی گلمحمدی مواجه شد و با کلی ناراحتی از پرسپولیس جدا و راهی تراکتور شد، نتوانست در تیم جدید هم خودی نشان دهد و همان بازیکن باکیفیت سال های نه چندان دور باشد و حالا که به نظر راه این بازیکن و تراکتور به پایان رسیده، باید دید ادامه ماجراجویی وی در لیگ برتر چگونه خواهد بود.

1997