با درخشش جادوگر، بلژیک به جام برگشت

با درخشش جادوگر، بلژیک به جام برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی بلژیک در دیدار مقابل رومانی با درخشش کوین دی بروینه، با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا اولین بردش را در رقابت های یورو 2024 جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های بلژیک و رومانی از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024 در ورزشگاه راین انرژی به مصاف هم رفتند. شیاطین سرخ در اولین دیدار خود مقابل اسلوواکی مرتکب شکست تلخ یک بر صفر شدند تا شروع بدی در این رقابت ها داشته باشند، اما در آن سمت، رومانی توانسته بود با حساب سه بر صفر اوکراین را شکست دهد و حالا با پیروزی در بازی امشب می توانست صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کند، اما هیچ چیز مطابق میل رومانی پیش نرفت.

بلژیک خیلی سریع در دقیقه 2 توسط یوری تیلمانس به گل رسید. بعد از این گل زودهنگام، رومانی حملات زیادی در نیمه اول ترتیب داد، اما هیچ کدام ثمری نداشت.

در نیمه دوم، رومانی بیشتر جلو کشیده بود و بلژیک این فرصت را داشت که در ضد حملات خطرناک ظاهر شود و در دقیقه 79، کوین دی بروینه ستاره باشگاه منچسترسیتی گل دوم را برای بلژیک زد تا شیاطین سرخ اولین برد خود را در یورو 2024 به دست بیاورند.

با این برد، هر 4 تیم گروه E، 3 امتیازی شدند و در هفته پایانی مرحله گروهی، همه تیم ها از شانس یکسان برای صعود به مرحله بعدی برخوردار هستند.

4416