لیورپول و چلسی رقیب بارسلونا در راه جذب نیکو ویلیامز

لیورپول و چلسی رقیب بارسلونا در راه جذب نیکو ویلیامز

پایگاه خبری فوتبالی- پس از بارسلونا تیم های لیگ برتر انگلیس هم به صف مشتریان پر تعداد وینگر موفق تیم ملی اسپانیا پیوستند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه لیورپول هم یکی از جدیدترین باشگاه‌هایی است که به جذب نیکو ویلیامز وینگر موفق تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیک بیلبائو علاقه دارد. به جز لیورپول باشگاه چلسی هم به صورت جدی به این وینگر اسپانیایی علاقه دارد اما به نظر می رسد از نظر مالی و بحث فیرپلی مالی توانایی خرید ویلیامز را نداشته باشند. بارسلونا و آرسنال دیگر تیم‌هایی هستند که به دنبال نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلیائو هستند.

در باشگاه بارسلونا هم خرید نیکو ویلیامز یک اولویت محسوب می شود و مدیران باشگاه او را به شدت دوست دارند. در طرف دیگر دکو مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا هم دوست دارد این بازیکن با استعداد را به دلیل سرعت و تکنیک بالا به بارسلوع بیاورد. هانسی فلیک هم به دلیل تطبیق پذیری این بازیکن در چند سیستم بازی به جذب او علاقه زیادی دارد اما بحث مالی باشگاه کاتالانی هم در مورد پیشنهاد احتمالی به این بازیکن اهمیت دارد.

هرچند خود نیکو ویلیامز ابراز علاقه کرده تا در تیم اتلتیک بیلبائو باقی بماند و فصل آینده نیز یکی از بازیکنان باشگاه ایالت باسک باشد و در کنار برادر خود اینیاکی ویلیامز بازی کند.

۱۰۰۹