طعنه پدر ستاره آرسنال به سرمربی تیم ملی بلژیک

طعنه پدر ستاره آرسنال به سرمربی تیم ملی بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - پدر لئاندرو تروسارد ستاره بلژیکی آرسنال معتقد است دومنیکو تدسکو اصلا سرمربی خوبی نیست و پسرش باید در بازی های یورو 2024 در ترکیب فیکس باشد.

به گزارش فوتبالی، در بازی اول بلژیک در یورو 2024، شیاطین سرخ متحمل شکست غیرمنتظره 1-0 مقابل اسلوواکی شدند و لئاندرو تروسارد یکی از بازیکنانی بود که توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفت. حالا پیتر تروسارد پدر وینگر سابق برایتون معتقد است مقصر اصلی نمایش ضعیف بلژیک در بازی با اسلوواکی، دومنیکو تدسکو سرمربی این تیم است. 

پدر تروسارد به نشریه بلژیکی De Morgen گفت: "فکر می کنم تدسکو سرمربی خوبی برای بلژیک نباشد. لئاندرو مورد انتقاد قرار گرفت، اما تدسکو او را به یک پستی فرستاد که تاکنون بازی نکرده بود. آن ها نباید رومانی ها را دست کم بگیرند. در کل امیدوارم بلژیک به پیروزی برسد و از گروهش صعود کند."

تا قبل از بازی با اسلوواکی، تدسکو یک آمار بسیار خوب با بلژیک دارد و در 14 بازی گذشته خود تاکنون طعم شکست را نچشیده است و رکورد 10 برد و 4 تساوی را ثبت کرده است. شکست مقابل اسلوواکی، اولین شکست تدسکو در قامت سرمربی بلژیک بود.

حالا بلژیک تنها تیم بدون امتیاز گروه E است و آن ها باید در بازی مقابل رومانی به پیروزی برسند تا شانس صعود از گروه را داشته باشند.

4416